Město Kynšperk
od historie po současnost
OZNÁMENÍ O UKONČENÍ ČINNOSTI
Dne 16. 2. 2021 v souladu s ust. § 22 písm. a) zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, ve znění pozdějších předpisů (zákon o zdravotních službách) zaniklo oprávnění k poskytování zdravotních služeb
Poskytovatele zdravotních služeb:
MUDr. Václav Janda – všeobecné praktické lékařství a vnitřní lékařství, poslední místo poskytování zdravotních služeb: Kynšperk nad Ohří, Zahradní 892/5, PSČ 357 51;
IČO: 433 16 565.
Zdravotnická dokumentace bude neprodleně předána na Krajský úřad Karlovarského kraje, odbor zdravotnictví (dále „KÚKK“) na adresu: Karlovy Vary, Závodní 353/88, PSČ 360 06.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAK POSTUPOVAT PŘI NALEZENÍ NOVÉHO LÉKAŘE
Dle ust. § 46 zákona č. 48/1997 Sb. je zdravotní pojišťovna povinna zajistit poskytování hrazených služeb svým pojištěncům (tuto kompetenci nemá KÚKK ani obecní úřad), včetně jejich místní a časové dostupnosti (nařízení vlády č. 307/2012 Sb.). Místní a časová dostupnost je pro vysvětlení: aby byl lékař v dostatečné blízkosti místa Vašeho bydliště. Pro praktického lékaře je tato dostupnost 35 minut.
Jak postupovat?
Odmítne-li lékař přijmout pacienta, který se tímto jednáním cítí poškozen, má pacient právo na písemné potvrzení odmítnutí s uvedením důvodu. S tímto dokladem je pak možné se obrátit na svou pojišťovnu, která je povinna zajistit jiného lékaře.
Možné důvody odmítnutí pacienta:
Kontakty na zdravotní pojišťovny
+420 353176401
Zdravotnická dokumentace
Zdravotnická dokumentace pacientů bude neprodleně předána na KÚKK. Jakmile bude předána zdravotnická dokumentace krajskému úřadu, kompetentní osoba ji bude předávat na základě žádosti o předání zdravotnické dokumentace nově zvolenému lékaři. Nikoliv do rukou pacienta. Kontaktní osoby KÚ KK pro předání ZD: Denisu Krejčí na tel.: 736 650 387 či Vladimíra Šuminu na tel.: 736 650 105.
Pacient pro potřeby nového lékaře před předáním ZD si může u své zdravotní pojišťovny (na pobočce) požádat o tzv. PŘEHLED VYKÁZANÉ PÉČE, tak aby lékař měl nezbytné informace pro předepsání potřebných léků apod.
Na základě vzniklé skutečnosti, žádáme všechny občany, kteří byli zaregistrováni u MUDr. Václava Jandy, aby co nejdříve učinili kroky k přechodu k jinému lékaři, podle návodu, který jsme vám výše poskytli. Prosím hlavně rodinné příslušníky, aby osobám staršího věku vypomohli s tímto přechodem k jinému lékaři.
Děkuji za pochopení a přeji všem hodně sil v dnešní složité době.
Ing. Tomáš Svoboda
Starosta města